Botiga en blanc i negre d'estil Art Decó
Publicat el 21/02/2014


Una traducció minimalista de les tècniques i materials del moviment modernista francès

El director creatiu de la casa de moda de Saint Laurent, Hedi Slimane ha dissenyat una nova botiga de la marca a Londres, amb una de marbre i mirall interior similar a la insígnia de punt de venda de l'etiqueta a París.
La branca de Sloane Street és l'última botiga per obrir de Saint Laurent des de que Slimane va prendre les regnes de la marca el 2012 i va deixar caure les "Yves" de la part frontal del seu nom.

El seu art interior inspirat - Deco es basa en els principis de la Union des Artistes Modernes , un moviment d'art i arquitectura que prevalia a França durant la primera meitat del segle XX i va advocar per la senzillesa i la qualitat dels materials.

Les mateixes filosofies es van aplicar a la botiga insígnia de la marca a l'avinguda Montaigne , a París . "El concepte arquitectònic Saint Laurent és adaptable i específica per als espais individuals i ciutats " , va dir un comunicat de la marca .
Una paleta monocromàtica de marbre i concret s'executa en tot l'espai , que és mínimament moblat amb dissenys pels modernistes com Jacques Adnet , René Herbst i Marcel Breuer .

"El concepte i l'arquitectura, disseny de Hedi, es basa en una traducció minimalista de les tècniques i materials del moviment modernista francès," la marca va afirmar .

Llistons verticals cobertes de miralls oculten l'escala, i les superfícies reflectants també s'utilitzen en les parets i els prestatges per a la visualització de peces de vestir i accessoris . Vitrines de vidre incrustats a les parets estan emmarcades amb el níquel .

Les fotografies són cortesia de Saint Laurent.